Life is feudal: your own скачать торрент
Содержание:
- LiF Your Own vs MMO
- Как жили феодалы.
- 3. Interface and context menu
- Q: What types of weapons are presented in game?
- Q: What types of armor are presented in game?
- Q: How can I erect a monument?
- 1. Interface and Movement
- Советы[]
- Features
- Феодальная лестница
- MMORPG
- Коктейли[]
- Вооружение феодала.
- Замок феодала.
- Skill[]
- Disasters
- Q: What are the basic stats in Life is Feudal: MMO?
- От раба до феодала
- Life is Feudal Your Own сервера
- Q: Battle classes. What are they?
LiF Your Own vs MMO
Life is Feudal: Your Own is an alternative to the new and revolutionary Life is Feudal Sandbox MMORPG. LiF:YO is a pocket world, which gives you complete freedom in creating your own server and your own rules. LiF:YO offers you essential tools to configure your server any way you like and to play with your friends. You are free to modify the game’s assets to create your own unique play-style — you are only limited by the size of the map and the maximum amount of players.
There are also features that you exclusively have access to in the Life is Feudal MMO official servers, such as guild systems and sieges! You can enjoy LiF:YO’s features and stick with your friends on your own private server or join in with other players around the world and experience what else LiF:YO has to offer!
Remember “Life is Feudal” and you can define how feudal it will be in Your Own world.
Как жили феодалы.
Феодалы проводили время в войнах, пирах и забавах. Любимые развлечения феодалов — охота и турниры — были связаны с военным делом.
Турнир — это военное состязание рыцарей в силе и ловкости. На турниры собиралось много зрителей. Знатные феодалы заполняли трибуны, а простой народ теснился вокруг арены. Участники турнира, одетые в боевые доспехи, разъезжались в противоположные концы арены. По знаку судьи они на конях во весь опор мчались навстречу друг другу. Тупым турнирным копьём рыцарь старался выбить противника из седла. Нередко состязание кончалось тяжёлыми увечьями и даже гибелью некоторых участников. В награду победитель обычно получал коня и доспехи побеждённого противника.
Физическую силу феодалы ценили гораздо больше, чем ум и образование. Они были грубы и невежественны. Многие феодалы были совершенно неграмотны и вместо подписи ставили крест.
На пирах в рыцарских замках рекой лилось вино, столы ломились от звериных туш, зажаренных целиком. Обитателей замка и гостей веселили своими грубыми выходками шуты, которые непременно были в доме всякого знатного феодала.
Буйные, заносчивые феодалы считали себя людьми «благородными», то есть стоящими намного выше простого народа. Они кичились древностью своих родов и числом знаменитых предков,
С ненавистью и презрением относились феодалы к крестьянам. «Лучше всего, когда крестьянин плачет; худо, когда он радуется»,- говорили они.
Даже в своих песнях рыцари выражали ненависть к людям, которые их кормили и одевали:
- Любо видеть мне народ
- Голодающим, раздетым,
- Страждущим, не обогретым!..
- Чтоб крестьяне не жирели,
- Чтоб лишения терпели,
- — Надобно из года в год,
- Век держать их в чёрном теле…
Хорошо вооружённые, укрытые мощными стенами замков, феодалы силой заставляли крестьян подчиняться своей власти и выполнять повинности.
- < Жизнь и быт крепостных крестьян Европы
- -> Феодальная раздробленность в Западной Европе >
The first and easiest way of interaction is the context menu. You can approach a desired object or player and press the right mouse button and you will see a list of actions you can do with that object. These abilities are grouped by a governing skill. Only the abilities you currently know will be possible to use to interact with that object. If you are unsure what object you are targeting you can hold down the left or right mouse button and see which object is highlighted.
When you are observing a context menu you can left click on one of the abilities to perform it, or you can right click it and make that ability the default ability. Marking an ability the default will allow you to left click on the desired object and perform that ability without calling up the context menu. Always remember that feature — it can save you a lot of time! Oh and by the way, the context menu works fine in your inventory too.
Whenever you need to perform an ability that has no target or you want to quickly use an inventory item the hotbar is your solution. Drag and drop an ability from your skill book or an item from your backpack onto a hotbar slot. The next time you press that hotkey slot the ability or item will be used. Take some time to look into hotbar options so you can customize them the best way to fit your playstyle.
Q: What types of weapons are presented in game?
A: Depending on your personal preferences, there are several types of weapons in the game:
- Ranged — everything that can bring doom to your enemies from a distance. Includes: bows, crossbows, javelins, throwing knives, and even slings armed with stones;
- One-handed sword — a noble weaponry for a glorious battle. Includes: sword, falchion, sabre, scimitar;
- One-handed axe — simple and effective way to send your foe to his Maker. Includes: battle axe, nordic axe, war axe;
- One-handed mace — to crush your enemy without spoiling his armor. Includes: morning star, war pick, flanged mace, cudgel;
- Hand-and-a-half sword — for a quick strike out of nowhere. Includes: bastard sword, big falchion, estoc, Gross Messer;
- Two-handed swords — for crushing your enemy with double impact force. Includes: claymore, flamberge, zweihander, longsword, practice weaponry;
- Two-handed axes — double the hand, double the malice! Includes: war scythe, bardiche, broad axe, great axe for practicing;
- Two-handed maces — to crush your enemy without spoiling his armor with a double power! Includes: Sledge hammer, maul, practice maul;
- Spears — armor is too tough? Pierce is the answer! Includes: spear, boar spear, awl pike, bec de corbin;
- Pikes — That long pointy stick will stop any horse and will let its rider to fly forward due to inertia. Now, this weapon is your choice! Includes: short, long and medium pikes;
- Lances — to take out another mounted knight. Includes: Jousting lance, lance, decorated jousting lance;
- Polearms — slashing and piercing damage in one single weapon — a dream indeed! Includes: poleaxe, partisan, guisame.
When witnessing such a variety, it’s essential NOT to forget: every weapon has its own type of damage. Let’s take a quick look through them:
- Slashing damage — most common type of damage that can be encountered in-game — slashing blow. Can be dealt by the most bladed weaponry as well as by aggressive wild animals. Effective against unarmored or slightly armored characters. Almost ineffective against heavily armored characters;
- Blunt damage — a non-lethal type of damage which can, however, lead to serious injuries. Affects Soft HP instead of Hard HP. Can be dealt with hammers, mauls and some of the wild animals. Сan send a heavy armor character to a tough knockout, but will not be effective while fighting with a light armored character. Low amount of blunt damage is dealt if the opponent is hit with the grip of the weapon;
- Piercing damage — can be dealt by spears, pikes and bodkin arrows. A good way to take heavy armored character down;
- Chopping damage —
- Impact damage —
- Siege damage — to crush the walls. Could be dealt by sledge hammers, siege weaponry, siege torch, trebuchet and fire arrows.
Choose the weapon according to your personal preferences and situation around you.
Q: What types of armor are presented in game?
A: There are several types of armor in Life is Feudal: MMO:
- Padded armor. Typical armor for militia, spearman and guard units. Adds a battle bonuses to polearms and spears. Reduces incoming blunt & impact damage;
- Leather armor. An archer’s choice. Suitable for slingers, archers, and rangers. Adds battle bonuses to short bows, crossbows, and longbows and reduces reload speed;
- Scale armor. For those who prefer to fight hand-to-hand. Suitable for footmen, swordsmen, and huscarl. Adds battle bonuses to short-handed swords and increases protection from shields;
- Chainmail armor. For those, who prefer a horse as a battle companion. Suitable for novice cavalry, knights, and lancers. Supplies bonuses for lances;
- Plate armor. For the forces of the vanguard. Suitable for assaulters, vanguards, and berserks. Supplies bonuses for two-handed weapons: swords, maces and axes. Reduces incoming poison damage;
There are four overall tiers of armor you can wear. And it depends on your skill: novice, regular, heavy and royal. Durability of every armor depends on quality and fragility.
Q: How can I erect a monument?
A: To create a Private Monument, you must be located within the Green Zone area, right click on the tile, select Claim Land option, which will mark your claim territory and will allow you to become a righteous landlord.
In order to create a Guild Monument in Life is Feudal: MMO, the player needs to be a leader of a guild that consists of min. 10 players located outside the Green Zone area. Once that requirement is met, choose a free fief to claim, right click on the tile within that fief and select Build→ the Monument, which will mark your claim territory. Interacting and managing the guild is done via Monument (Right click on Monument and select Manage the Monument/Worship the Monument) and a website guild panel in Life is Feudal: MMO.
1. Interface and Movement
In Life is Feudal, there are two interface modes that can be switched via the Tab (default) button.
- Interface mode. You can manage your inventory, craft, manage buildings and interact with all game windows in this mode.
- Freelook mode. Your mouse movements will rotate your character so you can look around and aim with your mouse.
Movement of your character is realized via the keyboard and mouse, where the mouse controls the direction of movement and the keys W (forward), A (strafe left), S (back), D (strafe right). To jump, press Space. You can also run by holding down Shift while moving. Press C to switch between 1st and 3rd Person Views.
Советы[]
- Если в инвентаре игрока нет алкоголя, система сообщит игроку, что есть недостающие материалы. Алкоголь не требуется смешивать, достаточно, чтоб он находился в инвентаре.
- Созданные коктейли имеют больший эффект опьянения в отличии от порошков, но при равном качестве, эффект коктейлей длится дольше.
- Если создать коктейль с негативными эффектами, вы получите яд. Качество яда определяет время действия его после нанесения на оружие. Если вы нанесёте яд на оружие и снимите его в инвентарь, яд автоматически снимется.
- Антидоты не снимают эффект опьянения! Не пытайтесь снять опьянения антидотами, персонажу станет ещё хуже!
- Как и в ремесле травничество, качество коктейлей определяют длительность положительных эффектов. Чтоб повысить качество выпускаемой продукции, одевайте на персонажа Одежду алхимика.
Features
Unique Features:
- Free Terraforming & Tunnel Building. 100% free terraforming and tunnel building! Dig tunnels, mines and moats and expand them in all dimensions almost without limit! You can raise and lower ground levels with a landfall effect. Substances include soil, rock, granite, ore veins, clay, sand, and much more!
- Battle Formation System. In massive battles you can react accordingly to the combat situation and provide your unit with certain bonuses, but to receive these bonuses, unit members must be well organized and always stay inside the formation shape.
- Unlimited Number of Unique Alchemy Combinations. There are over 40,000,000 alchemy combinations unique to each player! Unlike other online games, you need to learn, experiment and create your very own unique combinations. Alchemy is not simply a matter of character skill as it strongly emphasises spending time and resources on creating good recipes and combinations.
- Complex Food & Cooking System. Cooking is no longer a secondary or non-existent skill. Being a good cook that knows many complex and tasty recipes means that you and your friends will be better fed and will receive skill bonuses!
- Realistic Player Damage System. Based on human anatomy with fractures and bleeding wounds you can create unique and deadly combat tactics.
- Double Health & Stamina Bars. Double health and stamina bars represent better information about the status of your body. Players can be knocked unconscious or killed. They can also be temporarily out of breath or totally exhausted.
Феодальная лестница
Для того чтобы разобраться что такое феодал, следует рассмотреть иерархию представителей этого понятия.
Средневековая феодальная лестница:
Князья (короли). Они занимают наивысшую ступень в иерархии, владеют целыми провинциями, сотнями деревень, могут себе позволить привести на сражение тысячи солдат.
Бароны. Владеют несколькими деревнями, могут привести на войну отряд воинов. В разных странах их называют по-разному. Например, в Англии – лорд, в Германии добавляют перед именем «гер».
Рыцари. Владеют одним поместьем, которое может включать в себя целое поселение либо его часть. Как правило, рыцарь служит сеньору, стоящему выше его в феодальной лестнице. Именно от крупного землевладельца рыцарь получает поместье. В его обязанности входит сопровождать знатного господина в походах, хотя он вправе воевать и самостоятельно.
Оруженосцы. Стоят на низшей ступени феодальной лестницы. Изначально они были военными слугами рыцарей. За службу они получили земли и стали жить господами среди крестьян. В Англии их называют сквайрами.
Когда стало понятно, что такое феодал, можно рассмотреть жизнь господствующего класса в период средневековья подробней.
MMORPG
A massively multiplayer online role-playing game means that you won’t be alone in your feudal sandbox; there will be many other players who want to work with you, or even work against you… and all the while shaping our medieval world!
With a statcap and skillcap concept (UO style), alignment and a rich crafting system, spiced with an innovative mobile minigames concept, players can truly immerse themselves in the RPG elements of Life is Feudal.
While your adventure may initially start solo, you may quickly meet up with others to form groups, then guilds, and finally: work your way up to establish medieval societies. Life is Feudal: MMO is a realistic social experience, where the best way to thrive in the world is to work together and build a fully functioning society, ensuring everyone has a place. From the cat-like hunters, efficient gatherers and farmers, to peace-keeping soldiers and civic leaders: there’s a place for everyone in Life is Feudal: MMO, and a world ready to be explored!
Коктейли[]
Иконка | Название | Эффект | Иконка эффекта | Воздействие |
---|---|---|---|---|
Коктель Стремительности | Повышает ловкость | Увеличивает ловкость от максимального значения персонажа | ||
Коктейль Бычьей Силы | Повышает силу | Увеличивает силу от максимального значения персонажа | ||
Коктель Железной Воли | Повышает силу воли | Увеличивает силу воли от максимального значения персонажа | ||
Коктейль Острого Ума | Повышает интеллект | Увеличивает интеллект от максимального значения персонажа | ||
Коктейль Стойкости | Повышает телосложение | Увеличивает телосложение от максимального значения персонажа | ||
Коктейль Орлиных Крыльев | Повышает максимальную спринтерскую выносливость | Ускоряет восстановление спринтерской выносливости (ОСВ) | ||
Адреналиновое зелье | Восстановить очки сознания | Восстанавливает очки сознания (ОС) | ||
Восстанавливает марафонскую выносливость (ОМВ) | ||||
Коктель Двойной Крови | Антидот | Противоядие. Снимает негативные эффекты |
Вооружение феодала.
Нелегко было безоружным крестьянам одолеть феодалов даже одного — конный воин — рыцарь — был вооружён тяжёлым прямым мячом и длинным копьём. Большим щитом он мог прикрыться с головы до ног. Тело рыцаря защищала рубашка, сплетённая из железных колец,- кольчуга. Позднее кольчугу сменил стальной панцирь. На голову рыцарь надевал шлем, в минуту опасности он опускал на лицо забрало — металлическую пластинку с узкими прорезями для глаз. Рыцари сражались на сильных, выносливых конях, которые также были защищены доспехами.
Вооружение рыцаря было очень тяжёлым, оно весило до 50 килограммов. Поэтому воин был неуклюж и неповоротлив. Если всадника сбивали с коня, он часто не мог подняться без посторонней помощи. Чтобы сражаться на коне в тяжёлых доспехах, нужна была долгая выучка; феодалы готовились к военной службе с детства.
Железное оружие стоило очень дорого, за боевого коня и полное вооружение всадника надо было отдать целое стадо — 45 коров! Это мог сделать лишь крупный землевладелец, на которого работали крепостные крестьяне. Поэтому военным делом долгое время занимались почти исключительно феодалы.
Замок феодала.
На холме или высокой скале, подобно гнезду хищной птицы, возвышался над окружающей местностью замок. Это было жилище феодала и его крепость. В замке феодал укрывался от восставших крестьян и нападений других феодалов.
Сначала замки строили из дерева, позднее — из камня. Мощные стены с зубчатыми башнями служили надёжной защитой. Замок был окружён широким рвом с водой. Через ров к воротам был перекинут подъёмный мост, на ночь и при нападении врага его поднимали на цепях. По сигналу тревоги воины феодала спешили занять свои места на стенах и башнях.
Чтобы проникнуть замок, враги должны были засыпать ров, разбить дубовые, окованные железом ворота. На их головы со стен сбрасывали камни и брёвна, лили кипяток и горячую смолу, в них метали стрелы и копья. Но даже прорвавшись через ворота, враги часто не достигали цели — им приходилось штурмовать вторую, ещё более высокую стену.
Над всеми постройками замка возвышалась главная башня. В ней феодал со своими воинами и слугами мог выдержать долгую осаду. Внутри башни один над другим были расположены залы, служившие жильём феодалу и его семье. В подвальном помещении находился колодец с водой и хранились запасы продуктов. Здесь же была тюрьма, в сыром, тёмном подземелье томились пленники и непокорные крестьяне, прикованные цепями к стене. В толще стены главной башни делали винтовую лестницу. По ней можно было спуститься в подземный ход, который вёл к реке или густому лесу.
Замок постоянно напоминал крестьянам о грозной силе феодала.
Skill[]
Crafting
Artisan1 |
Mining2 |
Smelting3 |
Armorsmithing5 |
|
Forestry6 |
Building Maintain7 |
Carpentry8 |
Bowcraft9 |
WarfareEngineering10 |
Nature’s Lore11 |
Herbalism12 |
Brewing13 |
Healing14 |
Alchemy15 |
Digging16 |
Materials preparation17 |
Construction18 |
Masonry19 |
Architecture20 |
Farming21 |
Animal Lore22 |
Procuration23 |
Cooking24 |
Tailoring25 |
War horse handling26 |
Precious Prospecting31 |
Advanced Farming32 |
Hunting51 |
Jewelry52 |
Combat
Militia50 |
Spearman34 |
Guard35 |
Footman36 |
Swordsman38 |
Huscarl40 |
Assaulter60 |
Vanguard44 |
Berserker45 |
Slinger47 |
Archer48 |
Ranger49 |
Independent | |||
---|---|---|---|
Unit and formation56 |
Equipment maintain57 |
Battle Survival58 |
Demolition59 |
Disasters
During a storm, lightning can hit the ground, which could spell disaster! If lightning strikes a building, a fire could begin to spread – make sure to keep this in mind when deciding on construction: avoid overly elevated areas that could put you at a higher risk.
Mining and the extraction of resources can also have dire consequences if not careful, a basic mine could lead to destructive earthquakes. Earthquakes don’t just cause damage to buildings, they can also cut through large areas of trees. Strengthening the walls may require a high amount of resources, but it greatly lowers the chance of an earthquake.
The spread of disease is also something to be wary of. Sickness can be caused and accelerated by different factors:
- unvarying and monotonous food: Ensure your citizens are eating a vitamin-rich diet by covering all food groups and providing variety – meats, bread, berries and mushrooms – to keep them healthy and productive.
- harsh cold weather: keep your people out of the cold with firewood and warm clothing.
- contact with sick wild animals: you’ll need hunters to protect against the wild animals.
Hunters are also imperative for protecting your pastures from wolves, foxes and other beasts who will make a snack out of your livestock. You can also control the animal population by cutting down the surrounding forest where most animals prowl. Doing so, however, may end up in a lack of meat and hides, among other things. If the wild animals disappear completely, your residents will have no clothes on their back and no food in their bellies!
Q: What are the basic stats in Life is Feudal: MMO?
A: There are 5 main indicators — combinations of which will determine what kind of skills can be used by a single player:
- Strength (Str). Each point of strength determines effective equipment weight by 0.5 points. It does not increase attack damage, but allows you to effectively wield heavier weapons and armor;
- Agility (Agi). Each point of agility increases movement speed and accurracy of ranged weaponry;
- Constitution (Con). Each point of constitution grants +1 soft HP and +1 hard HP. Each point will increase the inventory capacity by 0.5 points;
- Willpower (Will). Each point of willpower grants player +1 soft Stamina, +1 hard Stamina, and increases the weight capacity by 2;
- Intellect (Int). Each point of intellect past 10 increases total skillcap by +2 points.
For more detailed information and list of corresponding skills proceed to: https://lifeisfeudal.gamepedia.com/Statistics
От раба до феодала
Начинается наш путь вечного блуждания по лесам и огородам с создания персонажа. Нельзя сказать, что меню создания героя богато на настройки. Все вполне обыденно и стандартно. Мы выбираем тип внешности, прическу, цвет волос и расу (их три). Вместо привычных всем эльфов, гномов и орков, в игре присутствует раса людей, делящаяся на три ветви — готлунг, славард и хурс. Если первые две относятся больше к европейскому типажу внешности, представители последней ветви напоминают загорелых монголов.
Поселение для феодаловПоселение для феодалов
Впрочем, решение не добавлять в игру фэнтезийные расы вполне оправдано, так как продукт отличается особым реализмом. Разобравшись с расой и типом внешности персонажа, можно смело приступать к настройке его характеристик и умений. В характеристиках героя ничего особого нет — сила, ловкость, телосложение, сила воли и интеллект. Что касается умений, они делятся на ремесленные и боевые.
Смотреть все скриншоты Life is Feudal: Your Own →
Все скриншоты из Life is Feudal: Your Own можно посмотреть здесь.
Эхх, березонька то какаяЭхх, березонька то какая
Боевые умения поначалу могут показаться немного непонятными, а поэтому их прокачка в большинстве случае всегда заканчивается на навыках владения двуручным мечом. Естественно, никто никого не ограничивает — при желании персонажа можно обучить владению метательным оружием, сделать из него кавалериста или даже ополченца. Что ж, на этом создание персонажа заканчивается и начинается целый мир безустальной добычи ресурсов. После выбора или создания сервера мы попадаем в лесок, окруженный морем (или океаном).
Life is Feudal Your Own сервера
48 -1
LEGACY | balancedPvP | newcraft/buildings | trade/arena
offline
185.66.84.224:31010
yo_1.4.4.5
49
-==-PVPVE MyWay !
offline
194.147.90.36:29000
South Mufiyo .. yo_1.4.4.5
51
[EU/RU] DYNASTY FULL PVP 250 SLOTS START 01.04
offline
93.123.136.87:26000
yo_1.4.4.5
57 +8
offline
188.127.226.63:27000
yo_1.4.4.5
58 -1
[RU/EU] FARLAND PVP | Start 20.12.2020
offline
185.137.138.10:23125
yo_1.4.4.5
66 -3
[RU/EU] NORTHUMBRIA PvP LIFYO.RU
offline
95.217.199.48:40010
yo_1.4.4.5
69
Far East PVP Server, NO Rules, GMT+10, wipe 01.08.2020
offline
212.107.207.92:28000
yo_1.4.4.5
70
Das Burgenland Ritterspielgaming.de
offline
95.172.92.239:28000
yo_1.4.4.5
74
TimeLine PVP/PVE x100
offline
188.127.226.163:20050
yo_1.4.4.5
79
Ferelden [Heavy RP/PVE/PVP (NO KOS) Player made Quests]
offline
108.61.107.15:28086
yo_1.3.6.0
116
{ RU_EU_PVP } Middle Ages {start 12/07}
offline
188.127.239.116:28000
yo_1.4.4.5
117
Aspera_PVP_1.11.2018
offline
185.70.107.61:23035
yo_1.4.4.5
119
ЗЕМЛИ РУССКИЕ(Х30|PvE зона)
offline
93.81.235.222:28000
yo_1.4.4.5
129
[US/EU]OGG|Stefna Vinna|RP/PVP|StrKits|Evts|Econ|No Wipe|Nov 22
offline
208.94.244.242:28000
yo_1.4.4.5
130
Misfortune isle PVP no rules karma bonus
offline
188.127.226.40:28000
yo_1.4.4.5
150
RU/ Wild World PVP/ 18/04
offline
194.58.69.104:26000
yo_1.4.4.5
162
Exodus to Felucca|PVE/RP/PVP|Active GMs/events/econ 3-18
offline
173.234.31.74:21225
yo_1.3.6.0
165
Dorestad Islands|NEW 1/5/18|PvPvE/RP|Events|skills1.8K
offline
209.222.20.114:28000
yo_1.3.6.0
166
WONDERLAND PVE/PVP
offline
195.133.146.41:27000
yo_1.4.4.5
167
RUSICHTV(X50)/PVP/NO RULES/WIPE 06.03
offline
46.39.224.200:28000
yo_1.4.4.5
169
WestGoth X10 RP/PVE/PVP Events/Tradeposts Start 15.02.20
offline
185.70.107.27:23025
yo_1.4.4.5
171
Sleepless Midnights |PVP|PVE|RP|Livemap
offline
148.251.52.196:23015
yo_1.4.4.5
184
MOTHER RUSSIA|PVE-PVP/RP SERVER|TRADEPOST|Wipe 19.11.19
offline
86.110.167.134:29000
yo_1.4.4.5
188
RU»APOCALYPSE»24/7 PVP PVE RP GAME SERVER LIFE FEUDAL 13.03.19
offline
185.70.107.61:23015
yo_1.4.4.5
190
WONDERLAND PVE/PVP
offline
193.124.189.166:27000
yo_1.4.4.5
191
The forgotten Islands RP PVE PVP https://discord.gg/DsHCb7t
offline
185.195.27.58:28000
yo_1.4.4.5
192
[RU-PVPVE/RP](зонаPVE)СКАНДИНАВИЯx35[24/7]SHOP
offline
188.127.226.63:25000
yo_1.4.4.5
194
NewLand x10
offline
193.238.135.230:28000
yo_1.4.4.5
205
FORGOTTEN MEDIEVAL KINGDOMS|PVE/PVP SERVER|WIPE 24.02.2020
offline
86.110.167.134:28000
yo_1.4.4.5
237
PVP/PVE Underworld
offline
188.127.226.64:28000
yo_1.4.4.5
1>
Q: Battle classes. What are they?
A: Keep in mind that, you’re free to progress your combat skills as you see fit due to the Skill Cap system, which may result in your special combat class. But there are a couple of meta classes in our skills that you may want to stick to. For instance, if you decide to become a brutal rider, rushing upon your enemies in the storm of sacred battle, you will have to choose the branch of “Cavalry” skills. It will give you a nice start on this cruel metier. In the future, as you walk the path of war, your status will be improved and you will be able to use deadlier weapons and better armor. The path consists of three different stages to achieve, and level-up comes out after the achievement of 30 and 60 level of skills accordingly.
A full list of combat skills can be found here.