Warhammer vermintide 2: как работает крафт
Содержание:
- Armour Classes[]
- Enemy Table[]
- Игровой процесс
- Стреляй, пока тебя не покусали
- Особенности Warhammer Vermintide 2
- Bosses and Damage Reduction[]
- Necklace traits[]
- Melee Weapon Traits[]
- Bosses[]
- Enemy Groups[]
- Трейнер (+4) от 01.05.2021 [WeMod]
- Инструкция по установке трейнера
- Ranged Weapon Traits[]
- General Information[]
Armour Classes[]
The armour class of an enemy determines its resilience to certain damage, as well as which ‘Power vs’-weapon Property works against this enemy. There are four armour types in the game.
Infantry
Unarmoured enemies wear no or little armour, making all parts of their bodies susceptible to all attacks. The head can still be hit for bonus damage. Among others, all Infantry enemies have this class.
Power vs Infantry does bonus damage to Unarmoured enemies.
Armoured
Armour deflects blows and negates damage, so it is best to avoid striking it. When an attack is completely deflected by armor, a small red skaven-shield shortly shows up below the cursor of the player, indicating no damage is done. All Armoured units are still vulnerable for head-shots, so you should always aim to hit the head with both ranged and melee. Though there are ways to penetrate armour, keep in mind that it always negates a part of the damage done. The following methods allow heroes to bypass armour to different extents, depending on the attack used:
- Critical hits
- Heavy Attacks (except bashes)
- Weapon attacks with the Armour Piercing characteristic
- Weapons with the Shield Breaking or Ignore Shields characteristic
Super Armour
Super Armour is an extension of the Armoured class. The Chaos Warrior, Standard Bearer, and three bosses (Skarrik, Gatekeeper Naglfahr, and Bödvarr Ribspreader) has super armour. The main difference is that their armour negates more damage from attacks that should bypass it (listed above). This means that aiming for weak points becomes even more critical for dealing damage.
Power vs Armoured does bonus damage to Armoured enemies.
Berserker
Berserkers are a sub-group of Elites consisting of Plague Monks and Savages.
Power vs Berserkers does bonus damage to Berserker enemies.
Monster
Enemies with this armour class have a natural defense against damage and have high stagger resistance: only certain Hero abilities and bombs can stagger them. All Monsters have this armour class.
Power vs Monsters does bonus damage to Resistant enemies.
Enemy Table[]
Name | Faction | Type | Armour Class | Weak Spot | Man-Sized | Friendly Fire |
---|---|---|---|---|---|---|
Skavenslave | Skaven | Infantry | Infantry | Head | ||
Fanatic | Chaos | Infantry | Infantry | Head | ||
Clanrat | Skaven | Infantry | Infantry | Head | ||
Clanrat (Shield) | Skaven | Infantry | Infantry | Head | ||
Raider | Chaos | Infantry | Infantry | Head | ||
Bulwark | Chaos | Infantry | Infantry | Head | ||
Gor | Beastmen | Infantry | Infantry | Head | ||
Ungor | Beastmen | Infantry | Infantry | Head | /X (Ranged) | |
Plague Monk | Skaven | Elite | Berserker | Head | ||
Savage | Chaos | Elite | Berserker | Head | ||
Mauler | Chaos | Elite | Infantry | Head (Armoured) | ||
Stormvermin | Skaven | Elite | Armoured | Head | ||
Stormvermin (Shield) | Skaven | Elite | Armoured | Head | ||
Chaos Warrior | Chaos | Elite | Super Armor | Head | ||
Bestigor | Beastmen | Elite | Armoured | Head (Armoured) | ||
Ratling Gunner | Skaven | Special | Armoured | Head | ||
Gutter Runner | Skaven | Special | Infantry | Head | ||
Poison Wind Globadier | Skaven | Special | Infantry | Head | ||
Warpfire Thrower | Skaven | Special | Armoured | Head | ||
Packmaster | Skaven | Special | Monster | Head | ||
Sack Rat | Skaven | Special | Infantry | Head | ||
Lifeleech | Chaos | Special | Infantry | Head | ||
Blightstormer | Chaos | Special | Infantry | Head | ||
Standard Bearer | Beastmen | Special | Super Armor | Head | ||
Rat Ogre | Skaven | Monster | Monster | Head | ||
Stormfiend | Skaven | Monster | Monster | Head (Armoured), Back | ||
Chaos Spawn | Chaos | Monster | Monster | Head | ? | |
Bile Troll | Chaos | Monster | Monster | Head | ||
Minotaur | Beastmen | Monster | Monster | Head | ||
Burblespue Halescourge | Chaos | Boss | Monster | Head | ? | |
Skarrik Spinemanglr | Skaven | Boss | Super Armor | Head | ||
Bödvarr Ribspreader | Chaos | Boss | Super Armor | Head | ||
Gatekeeper Naglfahr | Chaos | Boss | Super Armor | Head | ||
Deathrattler | Skaven | Boss | Monster | Head (Armoured), Back | ||
Rasknitt | Skaven | Boss | Infantry | Head |
Игровой процесс
Как вы могли уже догадаться, в приключенческом боевике Warhammer Vermintide 2, вам необходимо все время сражаться. Здесь вашими главными противниками станут множество монстров и профессиональных убийц. Для достижения победы вам необходимо прикладывать очень много усилий, а также стараться координировать все свои действия и просто внимательно выполнять все поставленные задачи. Новые локации вас не подведут, ведь для вас подготовлены красочные пейзажи и мрачные окружения. Что касается новых персонажей, то они дадут вам возможность испытать обновленное оружие и различные умения, которые, скорей всего, вам понравятся.
Стреляй, пока тебя не покусали
Как и раньше, в Warhammer Vermintide 2 вам необходимо применить огнестрельное вооружение и постараться применить самые разные навыки персонажей для одоления противника. Играть вам предстоит в составе группы из четырех человек, которая должна будет приложить максимум усилий и постараться достичь всех поставленных задач. В том случае, если вы готовы кооперировать свои действия, стараться применить любые доступные средства выживания, то предлагаем вам начинать прямо сейчас, для этого вам необходимо скачать Warhammer Vermintide 2 через торрент на нашем игровом хранилище. Самое главное, внимательно читать все условия победы, не щадить своего противника и идти до победного конца совершенно любой ценой.
Особенности Warhammer Vermintide 2
- В Warhammer Vermintide 2 вам необходимо сражаться всю свою жизнь в составе кооперативного режима до четырех человек.
- В игре на выбор вам будет доступно около 5 персонажей, и каждый из них обладает 15 различными видами развития навыков, умений и способностей.
- Для того, чтобы пройти все испытания и постараться добраться до необходимой цели, вам необходимо кооперироваться и стараться выполнять все поставленные задач. Однако не стоит торопиться, ведь далеко не все задачи такие простые.
- В игровом проекте, у каждого героя будет своя цепочка индивидуальных задач, выполняя их, вы можете добиться героического подвига.
- Если вы хотите каждый раз становиться сильнее, то необходимо внимательно изучать древо навыков и постараться добиться успеха.
- В игре вам необходимо посетить гораздо больше локаций из мира Warhammer.
- Стоит отметить, что каждая миссия в Warhammer Vermintide 2 будет награждать своих отважных персонажей самыми разными призами. Чем лучше результат после прохождения, тем выше будет награда.
- На этот раз противников станет гораздо больше, они стали еще сильнее, и сразить их всех будет далеко не так просто.
На этой странице по кнопке ниже вы можете скачать Warhammer Vermintide 2 через торрент бесплатно.
Bosses and Damage Reduction[]
All boss enemies have one of these three types of damage reduction: Lord damage reduction, Armoured Boss damage reduction, and Boss damage reduction. Base damage, headshot/crit damage, backstab damage, and power boost damage are all individually weighted based on reduction type.
- Damage reduction is is the mitigation of general damage output (excluding other damage modifiers like headshots and potions).
- Headshot boost reduction is the mitigation of headshot and crit damage.
- Power boost reduction is the mitigation of power-enhancing effects. This includes strength potions and abilities from Shade, Huntsman, and Ranger Veteran.
- Backstab damage reduction is a unique modifier for shade.
Lord Damage Reduction
Lord damage reduction belongs to Burblespue Halescourge, Rasknitt, and Deathrattler. Armoured Lords do not have this type of reduction, as they are instead given Armour damage reduction.
Lords have:
- Damage reduction of 80%
- Headshot boost reduction of 75%
- Power boost reduction of 50%
- Backstab damage reduction of 50%
Armoured Boss Damage Reduction
Armoured Boss damage reduction is given to bosses with . This includes Bödvarr Ribspreader, Skarrik Spinemanglr, and Gatekeeper Naglfahr.
Armoured Lords have:
- Damage reduction of 20%
- No headshot reduction
- Power boost reduction of 50%
- Backstab damage reduction of 25%
Boss Damage Reduction
Boss damage reduction is given to enemies which are considered Monsters. This would be your typical Rat Ogre, Minotaur, etc.
Bosses have:
- Damage reduction of 45%
- Headshot boost reduction of 50%
- Power boost reduction of 50%
- Backstab damage reduction of 25%
Necklace traits[]
Traits found on Necklaces are associated with Healing Items.
Image | Name | Description |
---|---|---|
Barkskin | Taking damage reduces the damage you take from subsequent sources by 40% for 2 seconds. This effect can only trigger every 2 seconds. (This damage reduction is calculated after other effects such as career perks.) | |
Boon of Shallya | Increases effectiveness of healing on you by 30%. | |
Hand of Shallya | Healing an ally with Medical Supplies also heals you for 50.0% of your missing health. | |
Healers Touch | 25.0% chance to not consume healing item on use. | |
Natural Bond | Passively regenerates 1 health every 5 seconds. Healing from First Aid Kits and Healing Draughts are converted to temporary health and cure any wound. |
Melee Weapon Traits[]
Traits found on Melee Weapons affect attacks, stamina and Career cooldowns.
Image | Name | Description |
---|---|---|
Heroic Intervention | Assisting an ally under attack restores 15 Temporary Health to both players. (Assisting allies refers to saving them from a Gutter Runner, Packmaster, or Lifeleech, or Staggering Enemies who are about to backstab them.) | |
Off Balance | Blocking an attack increases the damage the attacker takes by 20% for 5.0 seconds. | |
Opportunist | Increases Push strength by 50% when used against an attacking enemy. | |
Parry | Timed blocks reduce stamina cost by 100%. | |
Resourceful Combatant | Melee critical strikes reduce the cooldown of your Career Skill by 5%. Effect can only trigger once every 4 seconds. | |
Swift Slaying | Critical Hits increase attack speed by 20% for 5.0 seconds. |
Bosses[]
Bosses are the largest, most powerful foes found in the game. They are among the most formidable of foes as their intimidating size coupled with their raw strength and enormous health pools make them dangerous to fight even for the most coordinated of teams. Even with their large health pools, all bosses have . Monsters are seldom alone, often bringing with them a mix of hordes, elites, and specials. Lords will summon underlings to assist them.
Monsters
Monsters are an enemy type that have a chance to spawn at predefined triggers in the map. Upon hitting a trigger, a monster will rush towards the heroes and a wall of flame or acid will block the hero’s path forward. Players can identify a monster before seeing them through unique boss stingers and music that plays when they spawn. In the base game, all monsters have Monster armour; however, Minotaur which were added in Winds of Magic actually have berserker armour.
Monsters consist of:
- Rat Ogre
- Stormfiend
- Bile Troll
- Chaos Spawn
- Minotaur
Lords
Lords are unique, named bosses which are tied to the overarching story of the game. There is one Lord per act, each appearing within the final sequence of their respective map. The Skittergate also contains two unique bosses that are not technically considered Lords in respect to challenges yet they possess traits shared with the four lords.
- Burblespue Halescourge during Act I, Halescourge
- Skarrik Spinemanglr during Act II, Into the Nest
- Bödvarr Ribspreader during Act III, The War Camp
- Gatekeeper Naglfahr, Deathrattler, and Rasknitt during Act IV, The Skittergate
- Nurgloth the Eternal in the final mission of The Curse of Drachenfels, The Enchanter’s Lair
Enemy Groups[]
An enemy grouping is a collection of enemy units which share similar traits/roles as one another.
Horde Mobs
The weakest type of enemy, horde units can spawn as ambiance, in patrols, and in hordes. There are two infantry units per faction, with some having multiple variants.
Slave Rat
- Clanrat ()
- Fanatic
- Marauder ()
- Ungor ()
- Gor
Elites
The term ‘Elite’ refers to enemies who can be pinged but are not technically Specials. They are harder to kill and hit harder than regular Infantry units. Elites might be armoured, such as Stormvermin and Chaos Warriors, while others like the Plague Monk and Savage mainly deal high damage. Elites can also form Patrols that roam the mission and can be extremely dangerous.
- Stormvermin ()
- Plague Monk
- Mauler
- Chaos Warrior
- Savage
- Bestigor
Specials
Special enemies have a variety of unique abilities, such as the Packmaster’s ability to snatch a hero and drag them away, or the Globadier’s ability to throw gas bombs at the party. The details of each Special’s abilities are too many to list here and are detailed on their individual pages.
- Gutter Runner
- Packmaster
- Poison Wind Globadier
- Ratling Gunner
- Sack Rat
- Warpfire Thrower
- Blightstormer
- Lifeleech
- Standard Bearer
Трейнер (+4) от 01.05.2021 [WeMod]
Категории файлов для Warhammer: Vermintide 2
— Все файлы (7)
— Читы (7) — Трейнеры (7)
Добавить новый файл
Дата создания/обновления трейнера: 01.05.2021Язык трейнера: АнглийскийКоличество функций: 4
Во время игрового процесса нажимаем на нужные клавиши (которые можно редактировать) и получаем желаемый результат.
Возможна работоспособность на пиратской версии игры.
Внимание:Для использования трейнера необходима установка системы WeMod (требуется онлайн подключение).Скачивание трейнера осуществляется только через WeMod, используя прикреплённый к посту лаунчер.Возможна ложная тревога антивирусов на лаунчер, перед игрой не забудьте отключить AV во избежание конфликтных ситуаций с ним.Данное программное обеспечение — бесплатное, покупка премиум подписки для игры с читами НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНА!
Инструкция по установке трейнера
Как правильно распаковать файл?В 95% случаев файлы для игр представлены в формате .RAR или .ZIP. Первые можно скачать и распаковать с помощью триал-версии программы WinRAR. Для этого откройте архив с помощью этой программы с нажмите на кнопку “Извлечь” (“Extract to” в английской версии) и выберите любую папку на жестком диске, но не выбирайте папку с игрой, так как в архиве могут быть вложенные папки, и тогда файл не заработает.Если файл запакован в ZIP-архив, то достаточно будет открыть его через стандартный “Проводник” Windows. Иногда могут встречаться архивы с расширением .7Z, чтобы распаковать их, потребуется загрузить архиватор 7-Zip. Он бесплатный и довольно удобный, и к тому же может работать с .RAR и кучей других, менее популярных типов архивов.Как правильно установить трейнер?Когда вы распаковали архив, найдите его через «Проводник» и просмотрите содержимое папки. Обычно трейнер представляет собой один-единственный файл с расширением .EXE, но иногда может включать в себя и другие, а также инструкцию (обычно называется ReadMe.txt).Способ установки у всех трейнеров схож и заключается в том, чтобы поместить все файлы в дистрибутив игры, в ту же папку, где находится исполняемый файл, который и отвечает за запуск игры. Иногда найти его не так уж и просто, но если у вас на рабочем столе есть иконка, с помощью которой можно запустить игру, то вы можете воспользоваться следующим способом:1. Нажать правой кнопкой мыши на иконку;2. В открывшемся контекстном меню выбрать опцию «Свойства»;3. В открывшемся окне перейти на вкладку «Ярлык» и нажать на кнопку «Расположение файла».После этого в «Проводнике» откроется папка, в которой и находится EXE-файл игры. Трейнер нужно скопировать в ту же папку, если в инструкции, приложенной к трейнеру, не сказано иначе.После этого останется только запустить трейнер и ознакомиться с сочетаниями клавиш для активации его возможностей, а затем, не закрывая трейнер, запустить игру.
Ranged Weapon Traits[]
Traits found on Ranged Weapons affect attacks, Ammunition/overcharge and stamina.
Image | Name | Description |
---|---|---|
Barrage | Consecutive attacks against the same targets boosts attack power by 5.0% for 5.0 seconds. (This effect stacks up to 5 times.) | |
Conservative Shooter | Headshots replenish 1.0 ammo | |
Heat Sink | Critical hits refund the overcharge cost of the attack. (Only appears on Sienna’s staves, Kerillian’s Deepwood staff or Bardin’s Drakefire weapons) | |
Hunter | Critical hits increase attack power by 25% against targets with the same armor class for a short time. (This effect lasts 10 seconds.) | |
Inspirational Shot | Headshots restore stamina to nearby allies. (Restores 1 stamina, half of a shield icon.) | |
Resourceful Sharpshooter | Ranged critical hits reduce the cooldown of your Career Skill by 5%. Effect can only trigger once every 4 seconds. | |
Scrounger | Critical hits restore 5% of maximum ammunition. Can trigger once per attack. | |
Thermal Equalizer | Weapon generates 20.0% less overheat. (Only appears on Sienna’s staves and Bardin’s Drakefire weapons) |
General Information[]
Factions
Factions are race divisions of enemies and consists of Skaven, Chaos, and Beastmen. All base game enemies belong to either The Rotblood Tribe (often simply called «Chaos») or the Skaven. Beastmen were added into the game with the Winds of Magic DLC.
There are equipment Properties that affect factions. ‘Power vs. Skaven’ and ‘Damage Reduction vs. Skaven’ are effective against all Skaven. ‘Power vs. Chaos’ and ‘Damage Reduction vs. Chaos’ are effective against both Beastmen and Rotbloods.
Hit Points
Enemies have set hit points based on the game Difficulty. Every enemy has their own hit point value, which can be found on their individual page.
Stagger resistance
Enemies have a stagger resistance stat based on the game difficulty. This value determines whether an enemy is Staggered when hit by a certain attack. Stronger enemies generally have a higher stagger resistance.
Mass
Enemies have a mass stat based on the game difficulty. Mass determines the amount of bodies a weapon is able to Cleave before stopping in its swing.
Patrols
Patrols are large groups of Elites and Horde enemies which march around set paths on Missions. If a Hero gets too close to a patrol or Attacks them, they will onto the offending hero; additionally, if their only target(s) die or are invisible they will go back to patrolling. Patrols can easily be avoided by staying away from their pathing.This strategy becomes more viable on higher difficulties as the number of elites per patrol increases.