Mojang studios

Videos and Screenshots

You are allowed to put footage of our game on YouTube or any other website. In fact, we like you doing so.

So long as you stay within the Essential Requirements:

You may create, use and distribute videos of you playing or using our game for any lawful reason provided that you don’t make any money from them.

However, you may make money using your videos of our game by, for instance, through ad revenue, as long as you also add your own unique content to the video, such as audio commentary. The amount you add must also be enough to make it fair and worthwhile for someone to pay for it or for you to make money from it. For example you couldn’t just include your logo, web address or indent but you could add an audio commentary or your own music if you are creating a music video.

You may also make money using videos and screen-shots if it is covered by so called «fair dealing» or «fair use» exceptions to copyright, such as where it is for criticism and review, reporting current affairs etc. In each case, you will still need to add appropriate additional content and credits where applicable.

…more will follow as and when we decide what to add — so feel free to make requests.

If something isn’t covered by these Guidelines and we haven’t otherwise said it’s okay, that probably means we don’t want you to do it. In any case if it isn’t covered please don’t do it without getting written permission from us. You can contact us at https://help.minecraft.net/hc/requests/new If something is specifically covered and permitted by these Guidelines, our Account Terms or EULAs applicable to any of our games then you don’t need to contact us.

Почему Маджонг?

Чтобы ответить на этот вопрос, стоит задуматься о происхождении и назначении этой игры. На первый взгляд, это бесполезная трата времени с сомнительным удовольствием и перспективой. Однако, рассматривая цель и средства ее достижения, можно прийти к совершенно иному выводу. Задачи, которые решаются в маджонге, помогают развивать и совершенствовать навыки, так необходимые каждому из нас. Среди самых главных из них, стоит отметить:

внимание;
рассудительность;
умение расставлять приоритеты;
терпение;
способность к концентрации на конкретной задаче;
организованность и планирование.

Кроме того, «мацзян» (кит. 麻将 – Маджонг) способствует отдыху с разгрузкой. Нагромождение или хаос в мыслях, стрессовое состояние, спешка и суета – во время разборки костяшек все это незаметно исчезает, в сознании восстанавливается порядок и спокойствие. Это чудесное свойство головоломки полезно использовать в перерывах на работе или в моменты, когда вышеупомянутые неприятности застают врасплох.

История

История реки под именем «Маджонг», берущей исток в глубине веков, длинна. Нельзя ни всецело довериться, ни опровергнуть факты, дошедшие до наших дней из древности. Речь идет о времени зарождения игры. По разным сведениям год рождения ее находится где-то в 12-13-х веках нашей эры. Да, мы сравнили маджонг с рекой, поскольку с течением времени он постоянно видоизменялся, подобно тому, как река меняет русло, оставляя старицы на месте старого. Уроки философии древнего Китая, где, как считается, зародилась игра, мы познаем и по сей день с помощью маджонга.

Опираясь на происходящее вокруг, в самой природе, мудрецы сумели избежать нагромождений и каких-либо излишеств в правилах складывания и разбора костей с рисунками. Тем не менее, ясность и прозрачность не гарантирует здесь победы. Верное решение дается непросто. Анализируя доступные варианты, игроку часто приходится делать выбор между двумя или несколькими парами. Правильность выбора не всегда очевидна и может проявиться лишь к окончанию разбора. Эта интрига формирует дополнительный интерес к игре.

Изначально, маджонг формировался как настольная игра для четверых, где каждый стремился решить свою задачу быстрее других, пользуясь общим пулом костяшек. В конце 20-го века образовалась новая ветвь маджонга — пасьянс, иногда называемый китайской головоломкой. Причиной тому стали такие факторы, как стремительное развитие персональных компьютеров и мобильных устройств: планшетов, смартфонов и т.п., а также ускорение ритма жизни. Все это, к сожалению, сократило возможности людей собираться и играть вместе за одним столом и увело их в мир «соло»-игр, туда, где не требуется большая компания, а достаточно лишь одного игрока.

Пасьянс Маджонг и его разновидности

Маджонг из рода пасьянсов, а все игры на сайте принадлежат именно к этой категории головоломки, рос, развивался и издавался в различных интерпретациях — на многих языках программирования и для разных устройств. Существует множество вариантов, устанавливаемых в виде программ-приложений для ПК и для гаджетов на Android и iOS. Но есть и другие представления игры. Именно их Вы и встретите в нашей коллекции — это игры онлайн.

Преимущество их заключается в том, что они не требуют установки на Ваш компьютер или мобильное устройство, а запускаются непосредственно на веб-странице средствами Flash («флэш») или JavaScript («джава скрипт»). Таким образом, Вам не надо тратить драгоценные ресурсы устройства, устанавливая на него дополнительные программы, а достаточно лишь открыть в интернет-браузере страницу с нужным маджонгом. Если игра Вам надоест, просто открываете другую страницу или вовсе закрываете браузер и все — ресурсы свободны.

Отметим, что разновидностей игры много, но самых известных всего две: традиционный («классический» или «шанхайский») маджонг и маджонг «Коннект» («Линк» или «Связь»). Последний иногда называют «плоским маджонгом» и, зачастую, относят к категории пазлов. У каждого из этих подвидов своя специфика, ограничения и правила. Каждая игра по разному относится ко времени. В некоторых оно ограничено, другие позволяют разбирать головоломку сколько угодно.

Итак, выберите понравившийся вариант из представленных выше на странице и проведите время с пользой. Надеемся, что маджонги помогут Вам правильно настраиваться и решать повседневные задачи быстрее и качественнее.

Будем рады видеть Вас на этих страницах снова!

Немного запоздавшие санкции от Microsoft

Когда уже больше года прошло с того момента, как обсуждались наиболее резонансные твиты Маркуса, неожиданный ход предприняла нынешняя правообладательница Minecraft, компания Microsoft.

После установки очередного обновления в марте этого года, игроки заметили, что указанные выше упоминания о Нотче были удалены. Тогда можно было догадываться о наличии прямой связи между действиями Microsoft и высказываниями Нотча, но так как компания никак не высказалась об этой ситуации, догадки так и остались догадками. Сам Перссон прокомментировал ситуацию на своей странице в твиттере следующим образом:

Что за день!!

Однако эта история уже через месяц получила практически прямое продолжение. Стало известно, что на грядущее празднование десятилетней годовщины Minecraft не будет приглашён главный человек, ответственный за её реализацю, собственно Маркус Перссон.

И на сей раз официальный представитель Microsoft даже прокомментировал это решение в интервью американскому бизнес-журналу Variety:

— Представитель Microsoft

Также представитель отметил, что Перссон не имеет ровным счётом никакого отношения к Minecraft с самого момента продажи студии и прав на игру.

В очередной раз напрашивается вывод: Чем крупнее компания, тем сильнее она сторонится «нетолерантных» людей.

  • Стример играл в хардкорный Minecraft на одной карте в течение пяти лет, а потом умер от обычного паука
  • Фильм по Minecraft появится в 2022 году
  • Посмотрите, какой Minecraft была в 2009 и какой она стала сейчас — видео

Сотрудники[]

Внимание! На этом изображении изображены не все разработчики!

Вверху слева направо: Йенс Бергенстен, Даниэль Каплан, Маркус Тойвонен, Арон Ниеминен, Даниэль Фриск, Маттис Грэм.В середине слева направо: Лидия Винтерс, Хенрик Петтерссон, Леонард Грам, Йон Когстрём, Кристоффер Йелбринг, Марк Уотсон.Внизу слева направо: Карин Северинсон, Эрик Брус, Натан Адамс, Монс Ольсон, Патрик Геудер.

Текущие сотрудники

Имя Положение Любимые игры Особый талант Примечания
Даниэль «Kappische» Каплан Специалист по развитию бизнеса Street Fighter IV, Tetris DS, Zelda: A Link to the Past Очень быстро печатает На его картинке в Skype он похож на пирата.
Йенс «jeb_» Бергенстен Back-end разработчик Starcraft, Doom 2, Don’t Look Back Ест сырные палочки палочками Размещает ссылки на сайте reddit!
Натан «Dinnerbone» Адамс Член команды Bukkit.
Маркус «Junkboy» Тойвонен Художник Wild Guns, Metal Slug, Full Throttle Создаёт цифровые мозаики Очень таинственный
Даниэль «danfrisk» Фриск Главный архитектор
Арон Ниеминен Веб-разработчик. Делает Minecraft для Android и iOS. Он очень яркий
Хенрик «Carnalizer» Петтерссон Художник Настольные игры, стратегии, Team Fortress 2, Half-Life, Minecraft Чрезвычайная промедлительность Является самым старым человеком, работающим в Mojang
Леонард «xlson» Аксельссон Веб разработчик Может полностью читать алфавит по памяти
Йон «jonkagstrom» Когстрём Программист Minecraft. Разработчик игр Работал в компании «Dice» программистом искуственного интеллекта для игры Battlefield.
Кристоффер Йелбринг Веб разработчик Был неофициальным ДиДжеем Mojang
Марк «MidnightEnforcer» Уотсон Менеджер службы поддержки пользователей. Поддержка пользователей. Minecraft, Mass Effect, Halo, Elder Scrolls. Основал Minecraft Marathon
Томмазо «_tomcc» Кекки Веб-разработчик. Разрабатывает Minecraft для Android и iOS. Трата времени
Шоги Сервантес Веб-разработчик. Разрабатывает Minecraft для Android и iOS. Любит всё, что использует электричество
Даниэл Вустенхоф Веб-разработчик. Разрабатывает Minecraft для Android и iOS. Любит пиццу и код
Томас Алеус Веб-разработчик. Разрабатывает Minecraft для Android и iOS.
Джейсон «argo_major» Мейджор Веб-разработчик. Разрабатывает Карманное издание Minecraft.

Сотрудники по контракту

C418 Создаёт музыку и звуки для Minecraft Имеет высокую самооценку!
Кристоффер Зеттерстранд Создаёт картины для Minecraft У него есть статья о себе в Википедии!

Бывшие сотрудники

Имя Положение Любимые игры Особый талант Примечания
Маркус Перссон (Notch) Создатель игры, ушёл из компании после того как компания Microsoft купила компанию Mojang (дата ухода: 15 сентября 2014) Dungeon Master 2, Doom, X-Com Может смотреть прямо на солнце лишь с небольшими повреждениями Имеет большую шляпу
Якоб Порсер (JahKob) Лучший друг Notch’а, ушёл из компании после того как компания Microsoft купила компанию Mojang (дата ухода: 15 сентября 2014) X-Com 2, Master of Magic, Diablo 2 Рекурсия для циклов Делал ещё одну игру (Scrolls) вместе с Minecraft.
Карл Маннех (Carl) Ушёл из компании после того как компания Microsoft купила компанию Mojang (дата ухода: 15 сентября 2014) FIFA 10, Resident Evil, Tetris Клонирует сам себя Раньше был боссом Нотча.
Тобиас Мёльстам Веб разработчик Создание тесных сетей для захвата клиентов
Юхан Бернхардссон (jbernhardsson) Веб-разработчик. Разрабатывал Minecraft для Android и iOS. Half-Life 2, Lucy, Rex, Earthlings
Пой Пой Чэнь Артистка (Scrolls) Dota 2

LIABILITY AND GOVERNING LAW

The terms of this EULA do not affect any legal (statutory) rights that you may have under the law that applies to you for the Game. You might have certain rights which the law that applies to you says cannot be excluded. Nothing we say in these terms will affect those legal rights, even if we say something which sounds like it contradicts your legal rights. That’s what we mean when we say «subject to applicable law».

SUBJECT TO APPLICABLE LAW, WHEN YOU GET A COPY OF OUR GAME, WE PROVIDE IT «‘AS IS»‘. UPDATES ARE ALSO PROVIDED «‘AS IS»‘. THIS MEANS THAT WE ARE NOT MAKING ANY PROMISES TO YOU ABOUT THE STANDARD OR QUALITY OF OUR GAME, OR THAT OUR GAME WILL BE UNINTERRUPTED OR ERROR FREE. WE ARE NOT RESPONSIBLE FOR ANY LOSS OR DAMAGE THAT IT MAY CAUSE. YOU BEAR THE ENTIRE RISK AS TO ITS QUALITY AND PERFORMANCE. YOU HAVE TO ACCEPT THAT WE MAY RELEASE GAMES WELL BEFORE THEY ARE COMPLETE AND SO THEY MAY (AND OFTEN WILL) HAVE BUGS -BUT WE PREFER TO RELEASE THESE FEATURES EARLY THAN MAKE YOU WAIT FOR PERFECTION. IF YOU WOULD LIKE TO NOTIFY US ABOUT A POTENTIAL BUG, WE HAVE A SITE FOR THAT HERE.

The laws of the country where you have your habitual residence govern this EULA and all disputes, including disputes relating to it, our Game, or our Website, regardless of conflict of laws principles.

GUIDELINES

These Guidelines cover the use of our Brands and our Assets. For these purposes, when we refer to:

  • a «Name» what we mean is the name of any one of our games, taglines, features, events, or company identity, as well as any names which are confusingly similar to the names of any of our games, taglines, features, events, or company identity;
  • our «Brands» what we mean is any Names and/or the related logos and distinctive characteristics of any of our Names and games;
  • our «Assets» what we mean is the code, software, graphics, textures, images, models, sound and audio from any of our games and any videos or screenshots taken from or our games.

These Guidelines apply in addition to and not in place of our Account Terms or End User License Agreements (EULAs). Please remember that we have always said in our EULAs that we have one major rule: do not distribute anything we’ve made. This means don’t:

  • give copies of our games to anyone else;
  • make commercial use of anything we’ve made (including our Names, Brands, and Assets);
  • try to make money from anything we’ve made (including our Names, Brands, and Assets); or
  • let other people get access to anything we’ve made in a way that is unfair or unreasonable;

unless we specifically agree to it or allow it.

These Guidelines do not change that principle but are intended to help people understand what we expect and want.

Please also check back here from time to time because we may update these guidelines and provide further guidance.

Servers and Hosting

With hosting servers, we want to enable the community to make money by creating, hosting, and maintaining servers for Minecraft, so you may do this subject to these Guidelines. By «server,» we mean a single connecting address or IP number.

Therefore, if you comply with and follow the Brand and Asset Usage Guidelines and Naming Guidelines above, YOU MAY:

  • charge for access to your server, including a server which hosts your Mods, BUT only if:
    • you make a charge per person that is the same for everyone;
    • you give everyone you charge access to all the Mods that you choose to have on your server (except only in respect of genuine admin tools / admin Mods which should be reserved to administrators);
    • you only give access to your server to users who have a genuine paid for version of Minecraft;
    • you own or control the server and continue to do so for the whole time that you charge for access to it — so, if you sell the actual servers or server space with Mods pre-installed on them, you must ensure that the person buying the server is aware that she must follow these rules. Essentially you can’t get around the above by setting up servers with Mods on and then selling those set-ups
  • ask for donations (as opposed to direct charges) IF you do not offer the individual donor something in exchange that only he or she can use. You may offer server wide rewards if donation goals are achieved though.
  • sell entitlements that affect gameplay provided that they do not adversely or negatively another player’s experience and provided they do not give a competitive gameplay advantage. A competitive gameplay advantage is something that, given identical skill levels, time investment, and circumstances, can cause one player or group to perform better than another.
  • sell cosmetic entitlements, except for «Capes,» which we define as anything that attempts to visually emulate the feature of a Minecraft player Cape.
  • provide in-game display and video advertising, sponsorships, or product placement for third-parties IF (i) they don’t degrade or interfere with gameplay or give a user any competitive gameplay advantage over anyone else on the server and (ii) you follow the rules outlined in “Constructed Promotions in Minecraft” below.
  • use and sell in-game virtual currencies IF (i) they have no real-world value and that cannot be cashed out, used, or transferred across free or paid servers, or into any other currency with real-world value; (ii) you don’t give the impression that it comes from or is associated with Mojang, (iii) they don’t look like or have similar names to Minecoins or any other official virtual currency, and (iv) anything you sell with the currency follows our monetization guidelines.

In all of these cases above YOU MUST also ensure that:

  • all servers, entitlements, and advertising are suitable for children and minors (i.e., no gambling, pornography, etc.) and don’t harm the Brand.
  • you don’t pretend to be Mojang or Microsoft or claim to have any association with Mojang or Microsoft (for example, when selling product placement opportunities);
  • you are explicit about who to contact about the server, who the operator is, and that it is NOT Mojang or Microsoft, NOT associated with Mojang or Microsoft and NOT supported by Mojang or Microsoft;
  • Neither Mojang nor Microsoft has any liability for anything on the server or that happens on it, including any advertising, purchases, or donations;
  • you provide any user who gives you real-world currency an online payment / purchase history for purchases made with that currency;
  • you are transparent on informing users with regard to all the content and pricing applicable to your server before a person joins, signs up, or logs in;
  • you do not host or distribute malware, spyware, or engage in illegal activity through your server;
  • if you hire any social influencers for a promotion (e.g., YouTube, Mixer, Instagram, Twitch) you will require the influencer to disclose their relationship with you and to follow the disclosure guidelines published by the U.S. Federal Trade Commission at:https://www.ftc.gov/tips-advice/business-center/guidance/disclosures-101-social-media-influencers;
  • you comply with all other laws and requirements; and
  • you comply with any other additional requirements applicable under these Guidelines.

We want Minecraft to be a place where players can have fun and a trusted place to explore, build, and invest their time and money. Please use your common sense and discretion in creating a safe, fun, and trusted environment for all players. We reserve the right to adjudicate and interpret whether the way you monetize is done in a manner consistent with our Brand. In short, don’t do evil things to players.

Naming Guidelines

If you comply with and follow the Essential Requirements (in the Brand and Asset Usage Guidelines) YOU MAY use our Names (as defined in the Brand and Asset Usage Guidelines) in connection with a product or service title or listing (including on web sites or YouTube) if:

  • the Name is in a secondary name or title (or secondary part of it);
  • you do so because it is necessary to honestly and fairly describe those things or the purpose of them;
  • you ensure that the Name (which includes any confusingly similar name) is not the dominant element or the distinctive part of your complete name or title;
  • you don’t use any other aspect of the Brands or Assets (as defined in the Brand and Asset Usage Guidelines) as part of any related branding, including as or as part of any logo.

Examples of naming: «The Shaft — a Minecraft podcast» (we’re cool with that). «Minecraft — the ultimate help app» (we’re NOT cool with that).

To help you understand part of this and just so we are clear, regardless of anything else, YOU MAY NOT use the Name in or as the main or dominant name or title of any commercial product or service.

These are the “Naming Guidelines” and they apply to everything you might do under these Guidelines.

Пасьянс Маджонг

Стоит подробнее рассказать об этом варианте, так как только он представлен на нашем сайте. Чаще всего, это именно онлайн-версии, так как в режиме с реальными фишками (настольная игра) участвуют несколько игроков. Классически есть разделение на 2 типа пасьянс маджонга: Пирамида и Линк (Связь).

В пирамиде фишки выкладываются в несколько слоев. При этом большинство из них в начале партии заблокированы. Свободны для разбора только те фишки, выше которых нет другой, либо те, где есть хотя бы одна свободная сторона (правая или левая).

В Линке (Связь) все немного проще. Здесь есть только один слой и все фишки в начале свободны. Здесь есть 2 возможных условия для удаления пары: это должны быть либо соседние фишки, либо между фишками должна быть возможность проведения линии не более чем из 3-х отрезков.

Также существуют другие различия, которые могут быть связаны с:

  • Ограничением / без ограничения времени

  • Подсказками / отсутствием подсказок

  • Также могут быть игры, созданные на Flash (технология недоступна с января 2021 г.) / HTML5

Hand Crafted Products

If you comply with and follow the Essential Requirements (in the Brand and Asset Usage Guidelines) and Naming Guidelines, YOU MAY:

  • make and sell certain individual (i.e. not mass produced) handcrafted products that are inspired by Minecraft so long as you conform with all of the following:
    • any product or design is otherwise entirely original and unique (a “Unique Design”);
    • no part of the Brand and / or Assets forms a dominant element or substantial part of the product or its design;
    • you make no use of any software, sound, or audio from Minecraft;
    • you mark clearly and prominently on each such product and all related materials and product listings/descriptions that it is “NOT OFFICIAL MINECRAFT PRODUCT. NOT APPROVED BY OR ASSOCIATED WITH MOJANG.”;
    • you are explicit about who to contact about the product and / or purchase, who the seller and manufacturer are, and that the seller and manufacturer are NOT Mojang, NOT associated with Mojang, and NOT supported by Mojang;
    • Mojang has no liability for the products or purchase;
    • you don’t make and sell more than 20 product items using the same (or a substantially similar) Unique Design. This means you can make 20 T-shirts using Design A and 20 T-shirts using Design B, but you cannot make 21 T-shirts using Design A; nor can you make 20 T-shirts using Design A plus 3 mugs using Design A;
    • you sell those products only through a website or service / channel that independently records the quantities of the product sold and enables us to independently verify that information;
    • you comply with all other laws and requirements; and
    • make no more than $5000 for any calendar year from selling products under these Guidelines.

To help you understand this and just so we are clear, a Unique Design is something that adds enough personal creativity to make the work distinctive and original. You can’t just feature the graphics (textures) of Steve’s face on a product and call it “Inspired by Minecraft”. You also can’t just change a few pixels or colors.

Additionally, we have set these product number limitations because we do not mean to permit people to commercialize our Name, Brand, or Assets, or run businesses selling products featuring our Name, Brands, or Assets.

Indeed, the goal is to allow hobbyists to share their work and the fruits of their creative labors and make some money using their own creativity. It is not a way for businesses to start using our Brands and / or Assets — if that happens, we’ll do something about it.

Commercial Things

We are less relaxed about commercial things. You may not use any Names in or as the main name or title of commercial things.

You may use a Name in a secondary name or title if you:

  • do so because it is necessary to honestly and fairly describe those things or the purpose of them;
  • follow the Essential Requirements;
  • ensure that the secondary title (which includes a Name or any confusingly similar name) is not the dominant element or the distinctive part of the complete name or title; and
  • don’t use any other aspect of any of our Brands or Assets as part of any related branding, including as or as part of any logo.

To help you we’ve suggested the following examples:

  • Kotoba Miners: A Minecraft server for learning » (we’re cool with that).
  • «Minecraft — the ultimate server for learning» (we’re NOT cool with that)

You may not make any other commercial use of any of our Brands or Assets. For example, you may not sell any merchandise that uses any of our Brands or Assets and you definitely may not use our Names as keywords or search tags for products that have no relationship with them or that are infringing or counterfeit.

We love the idea of people doing cool things with our games and sharing those things with the community. That’s something we totally support and encourage. So please feel free to do so but please also make sure you don’t go too far. For additional information, consult the (which are outside the scope of and do not form a part this agreement).

In addition to the specifics set out above, where we do allow you to do something you will always need to add a notice as follows:

NOT AN OFFICIAL MINECRAFT PRODUCT. NOT APPROVED BY OR ASSOCIATED WITH MOJANG.

GENERAL STUFF

Your local law may give you rights that this EULA cannot change; if so, this EULA applies as far as the law allows. Nothing in this license limits our liability for death or bodily injury resulting from our negligence or fraudulent misrepresentations.

We may change this EULA from time to time, if we have reason to, such as changes to our games, our practices, or our legal obligation. But those changes will be effective only to the extent that they can legally apply. For example if you use the Game only in single-player mode and don’t use the updates we make available then the old EULA applies but if you do use the updates or use parts of the game that rely on our providing ongoing online services then the new EULA will apply. In that case we’ll inform you of the change before it takes effect, either by posting a notice on our Website or by other reasonable means. We’re not going to be unfair about this though — but sometimes the law changes or someone does something that affects other users of the Game and we therefore need to put a lid on it.

If you come to us with a suggestion for any one of our Websites or Games, that suggestion is made for free and we have no obligation to accept or consider it. This means we can use or not use your suggestion in any way we want and we don’t have to pay you for it. If you think you have a suggestion that we would be willing to pay you for, please do not submit your suggestion unless you have first told us you expect to be paid and we have responded in writing by asking you to submit the suggestion.

Как осуществляется миграция аккаунта Mojang в Microsoft

После нажатия на кнопку миграции в лаунчере (я нажимал «Get started» на картинке выше), открылся сайт Minecraft, куда мне пришлось войти под аккаунтом Mojang, ответив на три секретных вопроса.

После этого открылись настройки профиля, где я сразу увидел Диннербона и сообщение «Пора двигать!».

Почему он перевёрнут?!

Подтверждение электронной почты заключается в отправке на почту кода. Я эту процедуру не проходил, но, как стало известно ещё до начала миграция, эта процедура всё-таки была реализована.

После этого — вход на сайт под своим аккаунтом Microsoft. Мой аккаунт был определён, и мне было достаточно кликнуть по нему.

Следующий этап — решающий, в котором происходит непосредственная связь аккаунта Mojang с аккаунтом Microsoft.

И… всё! Теперь для входа на minecraft.net и в Minecraft Launcher нужно использовать аккаунт Microsoft. Старый аккаунт использовать не получится.

Одновременно с этим на почту приходит вот такое письмо.

OWNERSHIP OF OUR GAME AND OTHER THINGS

Although we license you permission to install on your device and play our Game, we are still the owners of it. We are also the owners of our brands and any content contained in the Game. Therefore, when you pay for our Game, you are buying a license to play / use our Game in accordance with this EULA — you are not buying the Game itself. The only permissions you have in connection with the Game and your installation of it are the permissions set out in this EULA.

Any Mods you create for the Game from scratch belong to you (including pre-run Mods and in-memory Mods) and you can do whatever you want with them, as long as you don’t sell them for money / try to make money from them and so long as you don’t distribute Modded Versions of the Game. Remember that a Mod means something that is your original work and that does not contain a substantial part of our code or content. You only own what you created; you do not own our code or content.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector