Release
Содержание:
Интересные факты
- В честь сотрудничества между Dennaton Games и Overkill Software в игру PAYDAY 2 добавили DLC Hotline Maimi, в котором добавлено одноимённое ограбление
Предметы, отмеченные символом 50 Благословений, доступны только тем игрокам, которые купили Hotline Miami в Steam.
, а также маски и оружие из Hotline Miami.
- Конечно, игра так и просится на пленку, даже в полном метре могло бы получиться очень круто, попади проект в нужные руки. Планировалось сделать короткометражку, в роли режиссера выступал Саман Кеш, весьма талантливый парень, который до этого уже успел сделать пару-тройку стоящих фильмов (тоже короткий метр). Финансировалось через IndieGoGo — и не взлетело. А очень жаль, тизер был многообещающим.
- Если тот факт, что фильм по Hotline Miami в ближайшее время точно не выйдет, вас расстроил, то вот вам стоящая тема: фильм “Драйв” режиссера Николаса Виндинга Рефна. У вас были все шансы пропустить его, потому как у нас он не так известен. И если вы его действительно не видели, то обязательно уделите время — именно этой картиной ребята из Dennaton Games вдохновлялись, когда придумывали альтернативный Майами.
- Авторы в период разработки запускали самую что ни на есть настоящую горячую линию: туда можно было дозвониться и оставить сообщение. Не знаю, что за личности туда звонили и под какими веществами они находились, но некоторые сообщения угодили аж в проморолик этой игры.
- Запомните, братцы, разработчики этой игры — отличные парни. Многие скачали пиратскую версию этой игры, которая оказалась полна багов. И Джонатан Содерстрем лично залил на Pirate Bay необходимые патчи. И это при учете того, что ребята не скрывали не очень высокие продажи, виной чему частично были и пираты.
Unused Sounds
sndBombAlarm.mp3
The sound is used in the game, but this one is a duplicate in .MP3 format.
sndBusArrive
The original source for Bus arrival and departure.
sndCarEngine2
Unused variant for Car engine start sound.
sndChainsawExecution
Low-quality sound for Swan’s chainsaw execution.
sndNoMercyGunCock
Meant for Henchman’s gun cock animation at the start of No Mercy level.
sndPounding
Short ambient sound. According to leaked footage, the sound was used during Martin Brown’s interview but removed in the final game.
(Source: )
sndSkid_dupe1
The filename speaks for itself, it’s a duplicate of sndSkid.
sndStopButton
Possibly meant for alternative level clear sound.
sndVHSOpen1
Duplicate of sndVHSOpen.
sndVHSClose1
Duplicate of sndVHSClose.
untitled.wav
The sound data is identical to sndVHSOpen.
Hotline Miami[]
Weapons
- The first version of the game had Hand Grenades, which were cut.
- There was a Flamethrower that was cut. It later reappears in Hotline Miami 2: Wrong Number as an unlockable weapon for The Soldier.
- There was originally a Plank weapon, which can be seen in the Super Carnage Prototype.
- There was a Rocket Launcher that was cut.
- A Minigun was removed.
- A Sniper Rifle was planned for the Super Carnage prototype. It also makes a reappearance as an unlockable weapon for The Soldier in Hotline Miami 2.
- A Taser was removed. It makes a reappearance in Hotline Miami 2.
- The Sledgehammer was larger, had a brown grip and was mainly grey.
- All weapons had no source of ammunition in the Super Carnage prototype.
- The Uzi had an unbearable amount of recoil.
- A Silenced Sub Machine Gun was removed, the idea was reused for the Silenced Uzi.
- An Automatic Shotgun was removed.
NPCs
- Originally dogs could bark to alert enemies in the beta. This returned in Hotline Miami 2.
- The Russian Mafia originally was supposed to wear a teal Varsity jacket, and jeans, inspired by Beverly Hills Cop. The Costume would return (albeit modified, and with a dark teal, and grey hoodie) for the Gang Enemies.
- The AI was more reactive, for example when you shot an enemy a nearby enemy would notice and rush to your position as well. this appeared in the final build but rarely happens.
Levels
- Several chapters were cut, and partially reused in Hotline Miami 2: Wrong Number.
- A Hotel Level was removed from Hotline Miami.
Design
- Hotline Miami was originally called Cocaine Cowboy, and before that it was Super Carnage.
- Hotline Miami looked a lot more basic, and bulky
- Jacket was originally naked, and didn’t use masks in the alpha.
- Jacket had grey hair in the Cocaine Cowboy prototype.
- There was a First Prototype ofHotline Miami, this prototype is unknown, and little evidence exists of it except from the words of Dennis Wedin, apparently it was first designed in 2004.
Cut Email Chain
«You somehow fail to mention that all the victims have been associated to organized crime, and that any politicians caught up in this mess may very well be collateral damage. I think you’re trying to hard to force your own political agenda into your deduction. This place is not the place to be discussing politics, there’s way better places for you if that’s what you’re after!» — ‘Reply 1,’ Janitor #1
«Hey now, let’s not completely rule out his theory. Failing to explain certain aspects of these cases doesn’t automatically disprove anything!» — Reply 1, Janitor #2
«And we’re supposed to trust your «anonymous sources»? Why has none of the news outlets mentioned a word about this, then? The gosh darn Russians practically own them all by now. You’d think something like that might be of interest to them, no?«— ‘Reply 2,’ Janitor #1
«It’s quite possible they don’t want to have people associate organized crime with communism, isn’t it? Not that anyone could possibly have failed to notice what influence the Russian culture has had on our society anyways.» — ‘Reply 2,’ Janitor #2
Sounds
- The game-play of Cocaine Cowboy used the original version of Lady by Chromatics
- Nearly every sound in the prototypes were replaced, some of these sounds can be heard in trailers for the game.
- The door sounds were reused from the beta door sounds from Super Carnage.
- The Silenced Pistol sound used was the same as the one from Counter Strike: Global Offensive
this sound was re-used for the Silenced Heavy Pistol in Hotline Miami 2: Wrong Number.
.
- Hotline Miami’s early prototype was deemed «nearly impossible to finish».
- When a chapter began, Jacket would start in the bathroom of a level.
- What would become the Russian-American Coalition (RAC) in Wrong Number, was originally known as the «KUA».
Parallels in Other Media[]
- The Fans and their van are very similar to the characters from Contra Hard Corps.
- The Hotline Miami 2 poster strongly resembles the poster to Sam Peckinpah’s Straw Dogs.
- Themes of the ambiguity between media and reality are explored in David Cronenberg’s Videodrome, which is also the title of the ambiance after a level is cleared.
- Martin Brown’s solid pink phones are references to the solid colors of surreal items in David Lynch’s Mulholland Drive, and surreal phone calls in David Lynch’s Lost Highway.
- Surreal phone calls and an escape to Hawaii are featured in Punch-Drunk Love.
- The alternating focus between vast areas and detailed often ugly faces, as well as sparse brief dialogue, is a style often used in Sergio Leone’s spaghetti westerns such as The Man With No Name Trilogy and Once Upon a Time in the West.
- The tracks over Homicide and First Blood are both direct references to James Cameron’s The Terminator.
- First Blood is a reference to the original Rambo movie First Blood.
- The organization and goals of 50 Blessings are very analogous to the fight club from David Fincher’s Fight Club.
- The idea of cycling through a vast array of characters and criminals in a city with themes of violent media is present in Quentin Tarantino’s Pulp Fiction.
- The Son’s blaring white suit during Apocalypse is similar to John Woo protagonists such as Ah John / «Shrimp Head» from The Killer.
- The Colonel is a double reference to Colonel Kurtz from Apocalypse Now and Lt. General Jack D. Ripper from Dr. Strangelove: or, How I learned to Stop Worrying and Love the Bomb.
- The bags of money acquired by the Russian Henchman and Richter are both references to the 2011 movie Drive, as is the fact that both these characters are on the run with a woman to lose.
- The idea of different characters all meeting a surrealistic entity, reacting differently to it, and dying is present in The Seventh Seal.
- Manny Pardo, while based on a real person, has parallels to Dirty Harry from Dirty Harry and Cobra Cobretti from the movie Cobra, the latter of which subsequently inspired the Driver from Drive.
- Evan Wright is based on the writer of Generation Kill and American Desperado, the latter of which’s cover seems to be the source of his appearance.
- The idea of extremely violent outlaws dying in a climactic suicide mission can be found in The Wild Bunch.
- The Son has a scar on his face, does cocaine and is a mafia head in Miami with animosity toward South Americans, similar to Tony Montana from Scarface.
- The concept of using both a gun and a chainsaw and a character named Ash is found in Sam Raimi’s Evil Dead trilogy.
- Ash is also the name of the condescending techie scientist from Alien.
- The concept of a writer who alienates his family writing about killers is found in the David Fincher drama Zodiac.
13 друзей из психбольницы
При первом знакомстве с Hotline Miami неподготовленный игрок может ненароком подумать, что игру разрабатывали люди из палаты №6. И здесь нет ни капли оскорбления в адрес Джонатана Содерстрема и Дэнниса Уэдина (разработчиков), так как подобные высказывания были бы скорее комплиментами для них. Еще в 2012 году свет увидел инди-проект от этой парочки, которая смогла сделать что-то простое и в то же время необычное.
Именно эта фраза возникает в голове после двух часов игрыИменно эта фраза возникает в голове после двух часов игры
Графика в стиле конца 80-х, вид камеры сверху (а-ля первые GTA) и бредовый, но, как ни странно, интересный сюжет. Всего этого хватило, чтобы геймеры с пеной у рта делились впечатлениями от игрового процесса на просторах интернета. Прошло три года, и Dennaton Games представила нам, страшно подумать, сиквел — Hotline Miami 2: Wrong Number. Главным нововведением стало то, что теперь мы будем играть сразу за нескольких персонажей, которые непосредственно связаны с Джекетом (протагонистом предыдущей части).
Все красоты геймплеяВсе красоты геймплея
Основное действие происходит параллельно событиям оригинальной Hotline Miami, где главный герой налево и направо убивал русских мафиози, получал странные звонки и иногда натыкался на трупы незнакомых ему людей в масках. За этих людей (неких фанатов Джекета) как раз и будет выступать игрок в некоторых уровнях. Другими же событиями, но уже разворачивающимися после таковых в оригинале, станут сьемки фильма, основанного на истории Джекета. Все действия, включая убийства и изнасилования (да, в игре есть место и этому) будут происходить на камеру режиссера, который пафосно завершает уровень фразой «снято». Всего вы поиграете за 13 персонажей, у каждого из которых будет своя история и цели.
Events in Hotline Miami 2[]
The Son is first seen in the introduction to the Act 2 level No Mercy (November 21st), where he’s shown to have a fondness to the Henchman, if not a full on friendship. He seems prepared to grant favors but when the Henchman expresses desires to quit, the Son has him clear out the newly Colombian-affiliated chop shop. The Son reminds the Henchman that he’s free to come back any time and to try the «new product» of purple and green pills.
The Son re-appears in the outro to Death Wish (December 20th), where he kills Alex and Ash with a magnum, seemingly laughing. He then walks toward the side of the building the Fans had planned to jump from.
His third appearance is in the intro to Seizure (November 18th) in the Catastrophe act, where he tells the Henchman he’s planning to attack a Colombian gang meeting he’s been invited to in an effort to reclaim lost territory. Henchman expresses reservations, but backs off. The dialogue strangely implies that the Henchman goes with the Son to Seizure (Henchman «I’ll do whatever you tell me too.» Son: «Alright then. Let’s go.»), though he doesn’t seem to.
In the Seizure outro, the Son is surrounded by strippers doing cocaine. He further implies that they did Seizure together («We sure did a number on those guys, huh?»). He tells the Henchman that Mary is too good for him and that «The minute you get attached to anyone, you know you’re fucked.» However he says it’s none of his business and gives Henchman some money to get Mary something nice.
During a bank robbery on December 7th he is confronted by apparitions of the characters from the first game’s Showdown level, who ask him why he’s here. He tells them that he wants to make them proud, but the apparition of the Father tells him «You’re just like me, you won’t get it until it’s too late.»
The next appearance is on December 14th, when Manny Pardo attempts to visit the Son, perhaps implying a partnership (possibly explaining Pardo’s Colombian massacre at the docks four days prior and his knowledge of Petrov’s whereabouts) and/or a desire of Pardo’s to kill the Son to become famous. Regardless of his reasons, he’s denied and the Son continues to the Colombian gang headquarters, wiping the majority of them out personally and letting his subordinates kill the Colombian gang leader and his guards.
After failing to make contact with Henchman and unwittingly giving his address to the Fans, he takes a large amount of the green-and-purple pills and goes into a mania-induced rampage, killing an unknown number of his own men. As the high continues, he comes across the semi-realistic animal versions of the Fans, first fighting Mark, Corey, Tony and finally Alex and Ash. In between the fights he sees warped images of jungle flora overtaking the building, wild animals having killed and feasted on his remaining men that were killed by the fans and not him, and a surreal rendition of the «Blood Money» toast, the vodka shots replaced with shotgun pellets. After killing all except Tony, he walks off the edge of the building’s roof on what appears to him to be a rainbow bridge to Valhalla, while in reality he falls to his death.
His body after his fall.
After the scene Death Wish, his body can be seen on the ground of the building, covered with a white sheet in a pool of blood.
Системные требования
МИНИМАЛЬНЫЕ:
- ОС: Microsoft Windows XP / Vista / 7
- Процессор: с тактовой частотой 1.2 ГГц
- Оперативная память: 512 МБ
- Видеокарта: с 32 МБ видеопамяти, совместимая с DirectX 8
- DirectX: 9.0c
- Жесткий диск: 250 МБ свободного места
- Дополнительно: контроллер Microsoft Xbox 360 или контроллер, совместимый с Direct Input
РЕКОМЕНДУЕМЫЕ:
- ОС: Microsoft Windows XP / Vista / 7
- Процессор: с тактовой частотой 1.4 ГГц или лучше
- Оперативная память: 1 ГБ
- Видеокарта: с 32 МБ видеопамяти, совместимая с DirectX 8
- DirectX: 9.0c
- Жесткий диск: 250 МБ свободного места
- Дополнительно: контроллер Microsoft Xbox 360 или контроллер, совместимый с Direct Input
Что видят наркоманы
Визуальная составляющая игры осталась прежней — пиксельная графика, стилизованная под боевики 80-х. Созданный разработчиками эффект помех в союзе с кислотными цветами заставляет вспомнить VHS-кассеты, что не может не бросаться в глаза. Основным цветом, возникающим на экране, будет красный, и здесь не сложно догадаться почему. Обилию крови и отрубленных конечностей позавидовал бы сам Квентин Тарантино, так как «Разборка в доме голубых листьев» покажется детской дракой по сравнению с тем, что будет происходить в «Неправильном номере».
Тот самый эффект помех в стиле пиратских видеокассетТот самый эффект помех в стиле пиратских видеокассет
Но без чего уж точно геймплей не был бы таким драйвовым и сумасшедшим, так это без внутриигровых композиций, написанных многими музыкантами специально для Hotline Miami 2: Wrong Number. В игре встречаются треки в жанрах хип-хоп, фанк, техно и хаус. Данная музыка идеально вписывается в игровой процесс и без неё сиквел растерял бы половину своего великолепия.
Разработка
За несколько дней до выпуска Hotline Miami разработчики открыли в Майами телефонную линию, на которую любой желающий мог оставить собственное голосовое послание. Некоторые из этих посланий были использованы в официальном трейлере игры, созданном через несколько дней после её выхода.
В ноябре 2012 года для игры вышло дополнение, добавляющее возможность играть при помощи геймпада, а также исправляющее ошибки игры, совершенствующее графику и добавляющее дополнительную главу — ‘Highball’.
В середине декабря 2012 года Devolver Digital сообщили о продаже более 130 000 копий игры за семь недель со времени выпуска. В своём интервью для сайта Eurogamer менеджер компании Грэм Стразерс сообщил, что его «распирает от гордости» за создателей игры, Джонатана Сёдерстрёма и Денниса Уэдина, добавив, что «ему попались довольно талантливые ребята».
Trivia[]
- With the possible exceptions of Tony and Biker, The Son is the most visibly muscular player character in the series, his sleeves cut extra short to show off large biceps. However, The Son’s gameplay is considerably more versatile and varied than Tony’s and Biker’s, even having the agility required to Roll Dodge.
- The Bodyguard technique is a pair of broken glasses believed to be owned by his father’s former bodyguard. The Katana that The Son starts with is also believed to be hers.
- The Dirty Hands technique is a pair of spiked brass knuckles that resemble paws. This is a reference to his father’s panthers, who could kill Jacket with only one swipe from their paws.
- He is the one of the only two playable characters in Hotline Miami who is the leader of an organization (in his case, the Russian Mafia). The other one being Tony.
- The Bloodline technique is a necklace made from a high caliber bullet. It is engraved with the date that his father and grandfather were murdered by Jacket. The ability itself is also a reference to the boss fight against his father, who also dual-wielded a pair of MP5s during his and Jacket’s first & final confrontation.
- Each of The Son’s abilities are shared with the Fans with the exception of Alex & Ash.
- He, Aubrey, Tony, and Biker are the only characters with scars in the Hotline Miami series.
- He is the only player character in the Hotline Miami duology to be related to a boss character.
- The Son’s car appears to be a black and gold 1977 Pontiac Firebird Trans Am, which has the same paintjob and appearance as the Pontiac Firebird Trans Am used in the road film «Smokey and the Bandit».
A bug where the Son has an extra upper torso whilst aiming his MP5s vertically.
- There was a bug where if you aimed vertically whilst using the Bloodline technique, The Son would have appeared to have two upper torsos. However, this bug has since been fixed in a patch.
- When wielding the fireaxe in Apocalypse, the sleeves of his suit are fully extended, and he is missing his red fingerless gloves.
- His face is a reskin of The Father from the previous game, showing that he bares a strong resemblance to his deceased father.
- He single-handedly kills all of the The Fans barring Tony (who he’s implied to have glanced with shotgun pellets or otherwise scared off) during his drug-fueled rampage. Tony is later executed by Manny Pardo.
- If you quickly re-press the RMB while aiming vertically, a bug will happen where Son’s MP5s will disappear.
Son at the start of Take Over with his MP5s non-existant.
- The Son, Manny Pardo and Richter are the only three characters in the game (excluding H.M. Hammarin
The Son can fight the following factions: Colombians, Security Guards and Hallucinatory Demons (ironically, hallucinated forms of his own men as a result of overdosing on his own product).
, who is exclusive to the level editor) that encounter more enemy factions than any other character in the game, the three of them being able to fight three enemy factions.
- The Son has the second highest body count out of the playable characters in the series, just behind Jacket and in front of Richter.
- The Son’s top-right eyelid appears to be nonexistent or shows signs of lack of feeling, possibly due to his scar, shown when he blinks the bottom eyelid moves but the top doesn’t appear to.
Шестой акт. Catastrophe
6-21 Сцена. SeizureПрохождение Hotline Miami 2
Вход в клуб
Здесь нам придется часто уворачиваться от бандитов с огнестрельным оружием. Убиваем бандита на входе. Двоих ребят в следующей комнате выманиваем из-за угла
Прямо на вход в следующую комнату (где бар и зоны для танцев) смотрит охранник, чтобы привлечь его внимание (а заодно и всех других) перебегаем на правую часть двери-арки. Вас заметят, но выстрелить не успеют
Далее зачищаем правую комнату. Идти вверх проблематично, так как до укрытий добежать не успеем
Идем налево (осторожно охранник под пальмой), прижимаясь к бару и стенке возле него. В этой стенке будет окно, которое можно использовать, но и через него вас могу увидеть
Старайтесь выманивать противников по одному.
Раздевалка (правая зона)
Зона содержит 3 толстяка и один дробовик. На вас сразу же побегут трое. НЕ медлим, хватаем дробовик и отстреливаемся.
Комнаты для свиданий
Много противников, толстяк и пара собак. Заходим в одну из комнат, оттуда действуем по ситуации.
6-22 Сцена. Blood MoneyHotline Miami 2. Прохождение
Холл банка
Для начала идем к приемному столу. Можно до разговора с пособником, посмотреть где стоит охрана. После одевания маски, хватаем автомат и идем по лестнице вверх. Зачистив эту зону, выходим обратно
(Осторожно патруль из четырех человек)
Гараж и столовая
Перед нами перестрелка. Один из ваших стреляет по укрывшимся бандитам. Их убиваем, как и раньше: высунулись, выстрелили. Пули вашего помощника не наносят вам вреда. По коридору идти опасно, много стекол. Стреляем издалека или выманиваем шумом.
Вход в хранилище
Зачищаем две комнаты слева (где бандиты), после беремся за охранников.
6-23 Сцена. CaughtHotline Miami 2: Wrong Number
Полицейский департамент
В первой комнате полицейский и собака. Необходимо выхватить оружие у противника, пока вас не догнала собака. Далее идет патруль из толстяка и вооруженного полицейского. Нужно аккуратно приманить полицейского и, достав огнестрельное оружие, убивать толстяка.
В допросной можно заметить человека, похожего на писателя.
Полицейский департамент. Часть 2
Для начала зачищаем комнату сверху (там толстяк), и убираем одного толстяка из коридора. Остальную часть зоны спокойно зачищаем.
6-24 Сцена. Take OverHotline Miami 2. Секреты
1 этаж особняка
Играем за сына. Большой уровень, в котором есть быстрый мафиози с катаной (пригибается от выстрелов), а так же пара толстяков и собаки. Много окон и большие открытые пространства
Тут вам пригодится внимательность и осторожность. На выходе есть две лестницы, которые ведут на второй этаж
Они позволяют зайти в следующую зону с разных сторон. Проще пойти по правой, так как там меньше противников, хотя вторая зона практически зеркальная (правая часть повторяет левую часть уровня).
2 этаж особняка
На уровне также есть пара быстрых бандитов и толстяки. Центральный коридор хорошо простреливается, используем это, чтобы выманить бандитов с катаной на себя.
Комнаты отдыха
Уровень также зеркальный. Убиваем 6 охранников в коридорах по бокам и сверху. Берем дробовик, убиваем толстого в левой и правой комнатах. В левом верхнем углу вокруг колонн ходят 3 собаки. По центрально коридору стоит быстрый бандит.
Hotline Miami 2. Wrong Number (Русская версия)
Hotline Miami 2: Wrong Number — компьютерная инди-игра в жанре 2D Top-Down action, разработанная Dennaton Games. Издателем является Devolver Digital. Действие игры будет происходить до и после событий первой части, но сюжет будет сфокусирован на событиях, произошедших после убийства Жакетом всей русской мафии по поручению загадочных сообщений на телефоне. Hotline Miami 2 будет последней игрой в серии, поскольку именно в ней завершатся все сюжетные линии. Игровой процесс будет во многом похож на первую часть, но в отличии от неё в Wrong Number появятся уровни сложности (простой, классический и сложный), которые можно открыть, пройдя уровень на оценку C+ или выше. Также в игре появится 13 управляемых персонажей. У каждого из них будет собственное видение истории, как у Жакета и Байкера в оригинальной игре. Каждый персонаж будет иметь особые способности.В Hotline Miami 2: Wrong Number вам предстоит выступить в роли сразу нескольких персонажей, каждый из которых имеет свои мотивации и принадлежит к различным фракциям. Действие игры разворачивается через несколько лет после Hotline Miami, а новые герои займутся съемками фильма, основанного на массовых расправах из первой части.Горячая линия Miami 2: Wrong Number — жестокий вывод саги о Hotline Miami, созданный на фоне эскалации насилия и возмездия за пролитую кровь в оригинальной игре. Следуйте по пути нескольких отдельных группировок — каждая со своими сомнительными методами и неопределенными мотивами — когда непредвиденные последствия пересекаются, и реальность снова возвращается в блестящий туман неона и кровопролития.Ожесточенная борьба против наказывающей оппозиции потребует интенсивного внимания, поскольку новые переменные, оружие и методы казни внедряются на протяжении всей борьбы. Позвольте поразительным цветам безошибочного визуального стиля омыться, когда вы тщательно вырубите те, которые будут стоять между вами и основным смыслом резни. Это финал, это неоспоримый конец.Ключевые особенности игрыHotline Miami 2: Wrong Number (Русская версия):- Головокружительные перестрелки в залитых неоном и кровью коридорах Майами под безумный саундтрек.- Сюрреалистичный сюжет, с которым вы познакомитесь на более чем 20 уровнях.- Сумасшедшие поединки против ужасающих боссов подпольного Майами.- Овладейте 35 видами оружия
Всё, от дробовиков и штурмовых винтовок до катаны и сточных труб, в вашем распоряжении.- Больше 1000 разных изображений для потрясающих окружений, оружия, предметов и анимаций смерти врагов сделают каждое убийство незабываемым.- Наденьте одну из 25 масок, чтобы скрыть свою личность, настроить игровой процесс по своему вкусу или устроить себе суровое испытание.- Затягивающие звуки от Sun Araw, Coconuts, M.O.O.N., Джаспера Бирна, El Huervo, Perturbator, Scattle, Элиотта Берлина и Эйрика Сурке.- Суровые достижения, которые проверят, на что вы способны, и доски почета, где вы сможете доказать, что чего-то стоите.- Безжалостные боевые действия: корректируйте боевые приемы по мере изменения повествования между фракциями и вносите уникальные вариации в привычный подход, наряду с новым оружием, движениями и атаками ближнего боя.- Захватывающий саундтрек: более сорока заглушающих треков от десятков артистов подчеркивают дикий конфликт и фокусируют внимание на широком масштабе ваших действий. Новые артисты присоединяются к возвращающимся фаворитам, таким как M | O | O | N, Perturbator, Jasper Byrne, Scattle и El Huervo для невероятной звуковой резни.- Редактор пользовательских уровней
Создавайте собственные уровни, используя персонажей, врагов, оружие и музыкальные треки из игры, и делитесь своими творениями с другими через Интернет в мастерской Steam.Минимальные системные требования игрыHotline Miami 2: Wrong Number (Русская версия):- ОС: Microsoft Windows Vista / 7 / 8- Процессор: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or better- Оперативная память: 1 GB ОЗУ- Видеокарта: OpenGL 3.2 compatible GPU with at least 256MB of VRAM- Место на диске: 1 GB
Жанр: Экшн / АркадаЯзык интерфейса: Русский / Multi 7Полная версия (поставь и играй) v.07122017Размер: 698 МбСкачать с Облака:пароль на архив: igrozoom.ruСкачать с торрентов:
Жанр: Экшн / Шутеры
+11
Unused Rooms
rmAct
Early Act transition. «BAD BLOOD» was the name for first act, it’s called «EXPOSITION» in the final game. Birds fly to the right and nothing happens afterwards.
rmRestart
A leftover from the Rezzed/E3 2013 demo. «M|O|O|N — Dust» is playing in the room, while the demo played the music in the title screen, meaning that it was updated sometime after the demo. Pressing R to Restart will take you to the title screen.
rmOldLevelSelect
A leftover level select screen from E3 2013 Demo. «TRIAL & ERROR» and «GREEN INFERNO» are the early titles for «FIRST TRIAL» and «AMBUSH». Features early act titles — «INTRODUCTIONS», «BLOOD & SWEAT», «BEGIN & END». Tenth level «INTO THE PIT» cannot be accessed from this level select screen.
Can corrupt save data, corruption can be avoided by not beating your high score while playing levels, replaying all listed levels can fix the corruption as well.
The last two listed levels can be seen from Level Editor view.
rmFansLevel5Floor2Alternate
Early version of Death Wish’s second floor. There is no elevator on the floor, unlike in the final game. The tile set in the middle of the floor is brown, it’s green in the final game. The top left room has a door between windows on the bottom, while in the final game it’s not there. Nothing happens when you clear the floor, «Floor Cleared» on the top doesn’t appear either.
rmCasinoFloor1Test
Appears to be a copy of the first floor of First Trial with no enemies, besides a Colombian dodger and a gang dodger. It was most likely used to test these enemies with the Evan, as the gang dodger can be placed in Evan’s levels using the level editor. Interestingly, Evan can’t fight Colombians, not even in the level editor, so this is the only place where you can interact with a Colombian dodger as Evan. The game crashes once you talk to the bouncer in front of the club. This might be because of incorrect message pointers.
rmFansLevel1Floor1Test
A test level for the biker, who was added to the level editor in an update. It’s a copy of the first floor of «Down Under,» but with the gang replaced by the Mafia. Going up the stairs takes you to rmDiner, which is the intro to «Homicide». You spawn in the top right corner of the map, outside of the diner. You can find Pardo in the bathroom and control both characters. Talking to Waitress will turn Biker into Pardo and softlock you until you pause and unpause the game, he won’t be able to move afterwards. Interestingly enough, usually the transition object simply takes you into the next room in the list of rooms present in the game’s code, but here it is not the case, meaning it was hardcoded in.
rmLevelTest
Empty room with the size of Player’s camera view. Does not have Player object by default, so the game has to be modified to take Player to this room.
Crashes the game almost instantly, but before that you can see the room for a split second.
rmCreditTest
Regular ending credits roll, if you wait long enough it takes you to the loading screen with Publisher/Developers logos instead of straight to main menu.
Feature Film Apocalypse
Коридор
Проходим его без проблем (только мешает головокружение).
Босс: Медведь
На нас бежит медведь, обходим его. В том месте, где он доедал бандита, лежит клюшка для гольфа, хватаем и бьем медведя.
Босс: Зебра
Мы в комнате со стеклами, на полу лежит пистолет. Зебра начинает бегать справа налево и обратно. Наша задача попасть в зебру, пока она бежит на нас. Одного попадания достаточно.
Коридор
Уровень с толстяками и собаками. На уровне всего один дробовик, так что стреляем аккуратно.
Босс: Тигр
Мы идем по длинному туннелю, по дороге подбираем дробовик. Тигр прячется в тени и через несколько секунд резко выпрыгивает на вас, нужно выстрелить в него в этот момент. Можно отойти чуть назад, тогда будет немного больше времени среагировать.
Босс: Двухголовый Лебедь
У нас есть топор. Босс будет выбрасывать левую голову, чтобы разрезать нас в ближнем бою, а правой стрелять в нас огненными шарами. Для победы нужно ударить каждую голову топором.